En annan, bättre, dag.

Nöjd som fan med min nya design sitter jag här och njuter av det absoluta ingentinget
Fick nästa veckas schema idag och min nästa lediga dag kommer inte bli förrän lördag nästa vecka. Men heeey, det är ju pengar, och sånt e ju bra.
Jag hatar beroenden, som pengar. Men min personliga självransakan förblir en ständig "snart"-sak.

Är nu på gränsen till att bara kliva in på jobbet, le och säga att nu jävlar slutar jag! Idag har jag fått nog och jag vill inte vara med i leken längre!
Jag vill åka jorden runt, jag vill åka hem och träffa mamma, jag vill ha ett liv, en fritid.  Men...
Jag behöver pengar för det.

Så jag har lovat mig själv: Sommaren ut, men sedan fan inte mer.

Jag har en framtid, men sitter fast i en gegga av bakåtsträvare. Det är svårt, men jag är beredd att offra allt.
Jag ska bli lycklig. Det är jag skyldig mig själv.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Rikard

Men gumman :D Klart vi alltid ses igen. haha, tack för alla kommentarer! :)

Kärlek till dig också raring :D

2008-05-30 @ 01:51:57
URL: http://totalrampage.blogg.se
Ditt namn: hmhmhmhm

kom hem så ses vi vid rulltrappan.

2008-05-31 @ 03:44:32
Ditt namn: kattfanskap

0.o tror att jag mentalt just föll fyra år bak i tiden.

2008-05-31 @ 10:46:57
URL: http://kattfanskap.blogg.se

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0