Dumma Jag.

Jaha ja. Så nu sitter jag här igen, förbannar mig själv för att jag var så dum och trodde att jag faktiskt skulle komma någonvart.  Jag kan inte börja sminkskolan ändå, mitt lån gick inte igenom. Bara för att de ändrade reglerna för just den här terminen. Hade jag ansökt förra terminen så hade jag fått lån och allt. Bajs.
Så nu är allt som vanligt igen.

Jobbet suger, jag har fått en massa utbrott och idag nåddes gränsen. En av de två tjejer jag hatar mest på jobbet blir nu utbildad till skiftledare (Jag tackade nej, har ingen lust att engagera mig mer i ett jobb som jag hatar utan att få högre lön) . Med andra ord, hon kör runt med mig som fan. That´s it, jag har nått botten. Imorgon är jag ledig, så jag ska spendera inatt med att skriva personliga cv:n till alla jobb jag hittar och hoppas att jag hittar något.

I övrigt går mitt skrivande bra. Har fått ihop en hel hög med short-stories som egentligen bara va ett avbrott från skrivandet av romanen, men jag börjar känna att jag fan skulle få ihop en hel bok med bara dem.
Pffts, nu tänker jag som att jag skulle lyckas igen.

Äh, det kunde varit värre. Jag kunde ju ha varit blond också.

image26

Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0