Fredag!

Okej, så jag har än en gång spenderat hela natten framför tv:n med en konsoll i handen, men so what ?
Imorgon (läs: Idag) ska jag jobba 16-23 (eller så flörtar jag med Diva så han tar mina sista timmar)
och sedan är det äntligen fri helg :D Redan fredag kväll är det fest hos Ane som klarade examen, hennes fester är alltid grymt roliga så det ser jag helt klart fram emot!
Men om jag åker direkt från jobbet så måste jag gå typ party-klädd TILL jobbet. Äh, shit the same, det kan behövas lite snyggingar på det där stället.


På tal om jobbet s har Bimbo snackat massa trash om mig sedan stängningen, precis som väntat. Det är skitsamma, folk får tro vad de vill, deras förlust. Jag har inget intresse av att bli vän med dem heller, direkt.


Men nu står Älsk bredvid mig och hotar med att bära mig till sängen om jag inte lägger mig snart, så jag avslutar här så hös vi imorgon (om igen, läs: Idag) när jag vaknat igen :)

(Ni som känner mig och/eller kollat min bdb kanske kan ge förlag på vad jag ska ha på mig?
Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0