Den där, "På riktigt"

Fick en tankeställare idag, bara sådär plötsligt. Handlar om kärlek förstås, den vanligaste orsaken till problem.
Tror ni på att det finns någon som är perfekt just för dig?
Kan man gå genom livet och en dag träffa på den människan som får dig att inse att du allt som du ständigt prioriterat bort som något du egentligen inte behöver?
Jag älskar min pojkvän, men min vana trogen är jag övertygad om att det inte kommer hålla. Ni som känner mig tycker nog att jag är galen, han ÄR ju den underbaraste killen jag någonsin haft. Han är Snäll, till att börja med.

Jag är väl en obotlig romantiker antar jag, den där tjejen som ständigt drömmer om något mer. Dock är jag inte tillräckligt naiv för att inte förstå att det troligen kommer sluta med mig ensam i en lägenhet med 57 katter.
Men jag vill så gärna tro att någon dag kommer jag snubbla över någon som inte kan sova när det är fullmåne, som inte hatar när jag spelar tv-spel i timmar, någon som är lika intresserad i böcker som jag och som aldrig, Aldrig, ljuger för mig.
Ni har nog rätt, jag Är galen.

Trots att jag vet bättre så lär jag inte ändra mina vanor inom den närmaste tiden, jag känner mig själv.
Och dessutom... Drömma går ju.

Final Fantasy X Yuna och Tidus
Vi syns på Stan.

Kommentarer
Ditt namn: Cicci

Jag tror att de finns nån där ute som är perfekt för en :) det gäller bara o hitta han. Men lär ju få leta ett tag kanske..

2008-06-16 @ 18:39:53
URL: http://metrobloggen.se/chas
Ditt namn: Emma

Definitivt en blogg jag kommer återvända till :)

2008-06-18 @ 03:40:33
URL: http://emmawik.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0