Dagens höjdpunkt, typ.

Idag var en hyfsad dag. Inte för att det var varmare i Oslo än i Californien idag, inte för att luftkonditioneringen inte fungerar på jobbet, inte för att jag jobbade åtta timmar och DEFINITIVT inte för att jag stängde med jobbets största Bimbo.
Men(!)
Det var en bra dag för att Eba och David också jobbade, för att David tar mitt skift imorgon och på tisdag, för att jag gjorde Bimbon SKITSUR och för att Min underbaraste älskling kom helt random till mitt jobb med en blombukett som han gav mig över kassan. <3

Vi stänger dörrarna klockan 23.oo, vilket för mig innebär att jag msåte ha städat hela köket, diskat, skrubbat grillen, tvättat diskmaskinen, bytt om och springa till bussen på 32 minuter. Annars måste jag gå hem.
Nu är det ju så att jag kan allt det här, så det är aldrig något problem. I alla fall var det inte det innan Bimbo blev befordrad.
Allt hon ska göra är att : Räkna kassan, ta upp stolarna och rengöra milkshake- och kaffemaskinen.
Inte så svårt va?
Tydligen så var det det ändå.
Vi började bråka redan innan stängning för att hon sa att hon inte tänkte låta mig gå förrän allt var klart, och jag sa att jag vägrar göra hennes uppgifter för att hon e lat.
Trots detta så gör jag alla mina uppgifter PLUS rengöringen av både kaffemaskinen och milkshakemaskinen.
När jag kollar på klockan är det fyra minuter innan bussen går och jag har inte ens bytt om. Jag säger att jag sticker och hon säger att "nej, sätt upp stolarna först"  Då ser jag att hon inte ens börjat räkna kassan! Istället har hon suttit och pratat i telefon i en halvtimme. Jag sa helvete heller att jag gör mer skit för henne,  hon blir förbannad och skriker "MEN SKIT I DET DÅ!" och ja, det gjorde jag. Jag sprang som en idiot och hann precis med bussen, som tack och lov var försenad.

Tacka fan för att jag är ledig imorgon.
Vi syns på stan.



Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Meen Shiit..
Vi dödar henne..Näe..
Vi åker hem till henne på natten och rakar hennes skalle..
Och målar hennes naglar svarta..

Och, vad mer..

Vi ritar med spritpenna i ansiktet på henne =O

Mahahaha

Puss hej ^^

2008-06-02 @ 01:50:19
Ditt namn: Elin

Ja, social fobi är verkligen jobbigt. Men är tack och lov på bättringsvägen :)

Haha jo, sömn är faktiskt överskattat. Iallafall på nätterna (a)

2008-06-02 @ 03:29:22
URL: http://eliut.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0