Ctrl+Alt+Delete

I saved myself from execution
but I lost my last control
And all that´s left for me
is simply Alt+Delete

Jag plockade ut min ctrl-knapp igår, vet inte riktigt varför. Nu sitter den där i hörnet helt konstig, och gör ett klickande ljud varje gång jag vill använda den. Utan resultat förstås. Det var ju lite snopet.

Är underbart ledig idag och har massa som borde göras, men inget som blir gjort.
Snusar fortfarande alldeles för mycket, lägenheten är sådär personligt stökigt, ett organiserat kaos. Ungefär som jag själv, egentligen.

image29

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: H

Hoppas de =)

2008-06-02 @ 13:23:14
Ditt namn: Kecke

Jag är en mångsysslare på ett, tyvärr, hemligt företag. Man kan säga att vi skapar ett beroende som raserar vissa personers liv. Jag bör vara på jobbet innan nio på morgonen. DOck tog jag pillrena igår, så jag vaknade precis. Nu ska jag gå ut i solen och läsa samt kedjesnusa. Ett meningslöst knull kan vara meningsfullt i den bemärkelse att en viss sömndruckehet kan infinna sig = halvbra emellanåt. Speciellt om man har svårt att sova.

2008-06-02 @ 14:02:50
URL: http://mylifeisbajs.blogg.se
Ditt namn: Dhevil

Ehrm..

Den där Kecke verkar normal =P
Haha ^^

Det är bra med personligt stök..Det gör lägenheten så speciell..Då vet du att den är din =)
Eller jaa, er =P

2008-06-03 @ 00:52:45

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0