Oops, typ.

JA okej, nu har jag inte skrivit på ett tag, och man skäms ju nästan. Jag skyller på att jag har haft bättre saker för mig, helt enkelt.

Jag har slutat jobbet nu, min sista dag blev i söndags. Eba såg nästan gråtfärdig ut och Andrew gav mig några Pin´s. Det är väldigt få människor jag kommer sakna.  Trots detta är jag nu inte arbetslös, nej nej. Jag är författare på heltid, så sug på den ni!

Micke är här också, har varit här en vecka idag och åker hem på söndag. Ikväll lbir det nog utgång, frågan är bara var. Troligtvis PI, då det var ett tag sedan sist.

Har börjat min diet lite smått, försöker få Oskar att äta lite nyttigare också. Problemet är att han inte är extatisk direkt och jag rasar i vikt bara jag skippar en middag eller två. Men våran kondition måste helt klart förbättras för att inte tala om all skräpmat vi måste sluta stoppa i oss hela jävla tiden.

Vad gäller mitt snusande... Ja, jag borde ju sluta, men jag vill verkligen inte. Jag gillar snus, as simple as that. Det enda som skulle få mig att sluta vore om jag gjorde en medusa-piercing och det lär ju dröja när jag blir svimfärdig bara jag tänker på nålar.

Nej, nu ska jag vara lite social och typ göra saker... Sådär som normala människor gör, typ.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: SILKYPUP <3

Nästa gång du kommer till Sthlm så gör vi en medusa tillsammans!!

2008-08-06 @ 11:03:51
URL: http://www.metrobloggen.se/doggystyle

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0