Min nattliga fiende..

Jag vet att jag borde skriva, men det finns egentligen ingenting att säga.
Jag bara tänker för mycket.

Ibland så undrar jag vilka  som läser.
Kanske Dem, kanske inte.
När Micke var här så började han fråga om Meminako, om jag skulle varna henne.  Varför skulle jag? Hur lång tid skall det ta innan ansvaret slutar vara mitt? Två år har gått och jag e trött på att få skiten slängd i ansiktet. Hon är eran vän, jag känner inte människan, varna henne själva.
Kanske han har ändrats, jag betvivlar det, men hoppas går ju. Inte för hans skull, men hennes.
Jag lever mitt liv här, och jag gör det bra. Jag lämnade er bakom mig och så ska det förbli.

Du sa att jag skulle förlora allting utan dig, men vet du vad?

Jag fann världen.


Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: meminako

Vad är det alla vill varna mej om ? Vad är det ni/dom/du vill slänga i ansiktet på mej ?

2008-07-28 @ 22:27:28
Ditt namn: Hietala

Tackar :) snygga bilder själv ;)

2008-07-29 @ 06:27:21
URL: http://hietala.blogg.se/
Ditt namn: SILKYPUP <3

Du är grym. Du är sygg. Och du är jävligt stark som klarade dig ur skiten, som lämnade honom.

Den dagen jag klarar av att ta det steget, den dagen ska vi fira med bärs och kalas!



PUSS pårej!

2008-08-06 @ 11:02:08
URL: http://www.metrobloggen.se/doggystyle

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0