Could it be?

Det har äntligen hänt. Lycklig och trött sitter jag nu framför datorn bara för att ni ska få höra det senaste som gjort mig gladare än på länge.
Jag har äntligen hittat en bostad.
Kontrakt skall skrivas imorgon och innan februari har jag flyttat till en mysig lägenhet tio minuter med spårvagn från Oslo Sentrum. Fy fan vad jag förtjänar det här!

För att inte tala om allt bra som kommer med det. Jag kan äntligen bjuda hit vänner från Sverige att besöka mig, jag kan få ett privatliv och egen design. Jag kan slappna av, för jag kommer äntligen vara "hemma".

Annars är jag fortfarande sjuk, och jobbade stängning igår. I snöyran lyckades jag även halka och skada knät, men shit happens. Jag har något att se fram emot, kommer inte längre bo på lånad tid.
Jag är så jävla värd det här.

image15

Vi syns på Stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Neej vad kul :D Du får bjuda mig till Oslo :D Och fin bild btw :)

2008-01-07 @ 19:12:07
URL: http://tirkk0nen.blogg.se
Ditt namn: Dhevil

Jaaa, nu vill jag komma och hälsa på =)
Festa och njuta av att vara i ditt sällskap igen=)
Saknar dig massor, jag har inte varit inne på msn på länge..Har jobbat konstigt..
Hoppas att vi kanske hinner höras någon dag =D

2008-01-08 @ 03:27:49

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0