Så lustigt.

Dagens Datum: Onsdag 17 december 2008
Låt just nu: Mimikry - "En flicka som är stark"

00.11

För tio minuter sedan mådde jag fint, fuckin peachy, men nu så sket sig allt. Jag mår illa som fan och kan inte sluta skaka, jag  h a t a r  det.
Tio tusen minnen och känslor på en och samma gång, ni kan ju försöka det utan att röra en min.

Men fuck it, ni är fan inte värda det.
_____________________________________________________

00.44

Jag har fantastiska människor runt mig.
Klockan är snart ett på natten en tisdagskväll och min msn blinkar som en galning. Oku, Tossan, Andrew, Mike...
Igår sa Finnen något som fick mig att inse att jag har vänner runt om mig, att många finns kvar trots allt.
De som får mig att skratta så tårarna sprutar och magen krampar, de som håller om mig när jag fryser, de som lyssnar och de som hejjar på mig i tystnad och håller tummarna för att jag till slut ska komma igenom allt.

"My only regret is that I couldn´t help you out with the Pig."
"Dont regret anything. It can eat you up and make you waste precious time. Nothing´s worth that."


Jag är starkare än jag ser ut.
Har varit en trubbel- och svinmagnet i hela mitt liv. Den ena värre än den andra.
Men jag står kvar.
NI KOMMER ALDRIG ATT FÅ NER MIG, FATTAR NI DET!?

Jag Står Kvar.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

I´m still standing..Dum dumdi dumdum..( kommer inte ihåg mer text) Tralalal..

2008-12-18 @ 00:35:49
URL: http://dhevil.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0