Nattligt svammel

Dagens datum:  Söndag 7 december 2008
Låt Just nu: Alien Ant Farm - "Movies"

04.31

Jag fortsätter gnälla på att all världens bloggar står stilla på natten. Jag fattar inte, när ska ni lära er att sömn och en ordentlig dygnsrytm är överskattat?
Jag fortsätter bryta mönstret..

Jag menar, när var det ni var på jobbet eller skolan sist och började skratta hysteriskt, sådär som övertrötta människor gör, åt egentligen ingenting?
Mig skedde det sista gången jag var i skolan innan jag blev sjuk. Skulle nåla en kjol på en av klassens divor, hon njuter av att se sig sjäv i spegeln och vickar lite nonchalant på arslet (som var precis framför mitt ansikte eftersom jag stod på knä).
Det räckte för att jag i flera minuter skulle ligga på golvet och skratta så tårarna sprutade. Sedan spelade det ingen roll vad folk sa, jag kunde inte sluta förrän jag kom hem klockan 16.oo och däckade på soffan.
_________________________________________________________________

04.40

MIn mystiska sjukdom och totalbristen på privatliv håller förrresten på att driva mig till komplett vansinne.
Nu saknar jag mamma mer än någonsin. Hon vet i alla fall när man ska lämna mig ifred.

Nu är det bara några dagar kvar, sedan åker jag äntligen hem.


Bara för att vi är så lagom lika, mamma och jag.
_____________________________________________________________________

04.46

Egentligen så borde jag väl också sova nu. Men jag Vill ju inte. Och det är väl det som är hela poängen med att tvingas växa upp? Att man får göra vad fan man vill.
Jag väljer att vara trött och bitter imorgon. Bara för att det klär mig så jävla bra.

Och vem annars skulle ni ha att skratta åt, om inte jag valt att göra som jag vill?


Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

Hur har du fått din heade att matcha varan? Runt min blir det som en osynlig liten tråkig ram som förstör allt. :I

2008-12-07 @ 22:28:15
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Micka

haah just nu är jag med trött så vi får se hur detta går,



uppe på din headern så går ju din bild längs med hela och det uppstår ingen liten extra ram med bakgrundsfärg.



men vid min bild så syns det tydligt en extra ram i grått innan den betinliga ramen i svart, och jag vill att min header ska gå kant i kant med den svarta ramen coch den lilla i grått ska försvinna.



Ha ha detta måste låta jätte roligt, men jag ve ti tusan hur jag ska beskriva det annars :P men om du kickar på min header så ser du nog rätt snart vad jag menar.



tack sötnos <3



2008-12-08 @ 18:20:18
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: silly

haha palla va uppe så sent som du e :O! haha ja skulle bli skittrött xD & döskallar e såå emo, fast de e du också. Men din mamma e jättesööt iaaf :D

2008-12-08 @ 18:24:47
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0