Ett jäkla flängande.

Dagens Datum: Fredag 26 demcember 2008
Låt just nu: Bad Religion - "Stranger than Fiction"

18.37

Bara för att klargöra saker: 
Jag är halvnorsk och halvfinsk, har norskt och svenskt medborgarskap, Snackar flytande svenska och engelska, "okej" norska och ingen finska (Förutom ett och annat fult eller lustigt ord).
Min Pojkvän, however, Är också halvnorsk och halvfinsk, har norskt medborgarskap, snackar flytande engelska och blandar svenska och norska med finsk dialekt (Han försöker i alla fall)

Det kunde varit värre (;

Idag fyller Systeryster 30 år, på tal om ingenting sådär. ^^

Och jaaaaa, så småningom kommer det en lista på vad jag fick i julklapp, men det kommer ta en stund eftersom några ligger i Oslo, några i Finland och några hemma hos Mamma i Sverige. Ni får helt enkelt ha lite tålamod (:

Har ni haft en bra jul? Måste säga att ni slarvat ordentligt med bloggandet på sistone, människor!
Jag har inget bättre för mig än att kolla efter uppdateringar hela dagarna, så skärpning nu!

Katt och Oskar


Nej, nu ska jag sätta mig med en av mina nio nya böcker och mysa i soffan med älsk. ^^

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

sv: Yeahj, vi har inte kopplat den till nätet än, men vi funderar starkt på det. Så Little big planet är nåt du kan rekommendera? :D jag lirar burnout just nu och har blivit totalt förälskad i det!! haha.

puss och kram

2008-12-28 @ 10:31:41
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Sara

Vad fina ni är

2009-01-03 @ 21:50:40
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/
Ditt namn: Micka

vart har katt tagit vägen?! inga blogg inägg att läsa ju!

2009-01-04 @ 01:49:39
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0