50 sanningar om mig själv.

Okej, så Cicci skrev ner 50 sanningar om sig själv och nu gör jag detsamma (förhoppningsvis lyckas jag också):

1. Jag har tre syskon, två bröder och en syster, samt fyra syskonbarn.

2. Jag vill kunna allt innan jag dör.

3. Min största önskan är att bli lycklig.

4. Jag är född i Norge.

5. Jag har jobbat på McDonalds och kom på 50 sätt att döda någon med en fritös.

6. Jag älskar skor, speciellt högklackat, men är värdelös på gå med dem.

7. Jag har blivit misshandlad.

8. Har har haft i stort sett alla hårfärger du kan tänka dig.

9. Jag är naturligt platinablond.

10. Jag har alltid varit livrädd för att bli vuxen.

11. Jag fick nog av Stockholm efter 18 år och flydde landet.

12. Jag gillar inte för mycket människor på små platser.

13. Jag har klaustrofobi.

14. Jag vet att spöken finns.

15. Kärlek är otroligt skrämmande och underbart på samma gång.

16. Jag har varit intresserad av tjejer så länge jag kan minnas, men har mest haft pojkvänner.

17. Jag hatar att laga mat.

18. Jag är även livrädd för nålar och hotade en stackars sjuksköterska när mamma tvingade mig att fästing-vaccineras.

19. Jag har väldigt få, men bra, vänner.

20. Jag har lidit av depression sedan tolv års ålder.

21. Jag är en possimist (positivt inställd genom att aldrig förvänta mig mycket och på så sätt få fina överraskningar oftare)

22. Jag har studerat Wicca.

23. Min största passion är tv-spel.

24. Jag har jobbat som tv-spelsrecensent samt som medlem- och tävlingsansvarig på en hemsida.

25. Jag kan skriva baklänges.

26. Jag åkte kommunalt tre gånger per dag utan biljett i ett år. Åkte aldrig fast.

27. När jag skriver för hand så vänder jag på pappret och skriver rakt upp.

28. Jag spyr av oliver.

29. Jag hatar.

30. Jag vill tro på evig kärlek, men borde kanske veta bättre.

31. Jag har snusat i fem år och nio månader.

32. Jag är otroligt sockerberoende.

33. Jag lär mig just nu sy kläder.

34. Jag kan snacka norska, svenska och engelska.

35. Jag kan inte läsa en norsk bok och ta den på allvar, börjar bara skratta.

36. Jag kollar aldrig på nyheterna längre, jag vet redan att världen är åt helvete.

37. Jag har åkt till Falun på ren impuls och sedan fått sova på golvet på en nattöppen statoilmack.

38. Jag älskar snö.

39. Jag vägrar ge upp.

40. En nazist i Stockholm tror att jag är jude, men låtsas inte om det.

41. Jag har en tatuering, tre piercings och 14 mm töjning i båda öronen.

42. Jag gråter ganska ofta.

43. jag har råkat sparka rakt genom en dörr, barfota.

44. Jag anser att badankor är onda och försöker ta över världen.

45. Jag har flyttat 11 eller 12 gånger i mitt liv.

46. Jag biter på naglarna när jag är nervös.

47. Jag har fått beröm för mina amerkanska svordoms-skillz av en support i Staterna :P

48. Jag har översatt en tre sidor lång svensk formel för en professor-studerande i Californien.

49. Jag dricker hellre öl än sprit.

50. Den jag varit vän med längst har jag känt i snart 14 år. (Har även hamnat i slagsmål med hennes pojkvän)

Så, där har ni 50 sanningar om mig. Får jag höra nåt om er nu? (:

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Innan man hade kommit på 50 (FEMTIO!!) sanningar om sig själv. Du är kreativ du :)

2008-12-04 @ 13:42:23
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/
Ditt namn: Dhevil

Never att jag kommer på 50 sanningar om mig =O

Så intressant är jag inte xD



Men näe, okej..Före då =P

Big skillnad..Haha =P



Men jaha, jaa..Vi får komma på ngt..



Mn jag har aldrig förstått det där med långdistans..

Det funkar liksom inte xD

Jobbigt när man är kåt och vill ha sex..Och ens partner är i ett annat land..Eller bara typ..FLera 50 mil bort..Inte vet jag..

Men jobbigt blir det xD

2008-12-04 @ 14:00:15
Ditt namn: Dhevil

Haha jaaaaahaaa ;P

Sådana har man ju..Stolt över min samling xD



Jaa, helt klart..

Godis och Spel..

Ska faktiskt starta spelet nu =P

Bara för att jag blev så sugen på att spela ^^

2008-12-04 @ 22:34:10
Ditt namn: Madeleine

hihi, det får jag hoppas (: Skönt att veta att det finns någon därute som sitter i någolunda samma sits! Annars då? hur e det med dig? (:

2008-12-04 @ 23:42:16
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0