Hemma är där mina spel står.

Har spenderat hela dagen med att totalröjja lägenheten och möblera om i vardagsrummet.
Resultat:
Vardagsrummet ser ut som ett himmelrike för gamers och bok/serienördar.
Jag inser att jag faktiskt Bor här.
Jag är yr och mår illa pga Dammallergin.
Köket, hallen, sovrummet, balkongen och Badrummet ser ut som ett spontanbombat Afganistan.

Men det ska vi ta itu med imorgon. :) 

Foton ska tas i alla rum efter städning, så ni "vänner" som är för lata för att hälsa på kan se hur underbart jag faktiskt bor.
(Fuck You, Jag lyckades utan er.)

Det är mörkt ute nu och stan visar sin närvaro med blinkande lampor och ljus nere i dalen, Älsk lagar mat i köket och underbara Molle påminner på msn att han inte glömt mig trots mitt landsbyte. Ikväll älskar jag mitt liv.
Musiken från köket och festen hos grannen som hörs från balkongen påminner mig än en gång om att världen alltid fortsätter, någonstans kan man alltid hitta sitt lyckliga slut.
Och Malin? Kom ihåg att en historia inte tar slut, bara för att du är på sista sidan. Du kan alltid börja om. <3

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: SILKYPUP <3

Jag skulle vilja komma och hälsa på. Det vore asnice. Får jag det? :)

2008-08-30 @ 18:26:43
URL: http://www.metrobloggen.se/doggystyle

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0