Att bara vara lite mänsklig.

Jag har aldrig förstått mig på människor. 
Hur en enskild persons idioti kan orsaka mass-hat mot ett helt folkslag.
Men vadå, generalisering är ju bara mänskligt.

Jag blir ledsen när jag ser och hör om katastrofer som har skett tusentals oskyldiga, ibland miljoner, bara för att EN människa har dummat sig. 

Visste ni att 1942 så hade amerkianarna ett koncentrationsläger för Japaner födda i Amerika, enbart för att de hade släktingar som slogs mot dem i kriget?  Varför ska Alltid oskyldiga lida? 
Det är så i krig, och krig är bara mänskligt...?

Och Brotts-statistiken sen! Svarta män har våldtagit en vit kvinna. Därför ska alla svarta dö. Men vet du vad? Vita idioter finns det gott om också, de syns bara inte lika mycket. Lustigt egentligen.
I en diktatur bestämmer en enskild man (Jag känner inte till någon diktator som varit kvinna hittills, so fuck you) huruvida ett land ska gå i krig, ska slänga ut människor som inte är "godkända" . Det finns inte ETT ENDA LAND där ett helt folkslag förtjänar att dö.  Ingenstans.

Jag hatar, Det är inget jag döljer.  Och nej, han är inte helsvensk
Trots detta så hatar jag inte hans släkt, eller människor med samma arv.
Jag hatar Honom, och det tär på mig mer än tillräckligt.

Därför blir jag ledsen när jag ser vad som skett i världen och fortfarande gör, enbart för att inte en jävel verkar lära sig!
Så jag Hatar alla människor, och jag får, för det är bara mänskligt.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0