Nyfärgad.

Upptäckte att när jag bleker utväxten så blir även det som var grönt och blått kritvitt om det kommer blekmedel på det. woohoo! då behöver jag ju inte undra hur jag ska göra när jag tröttnar igen. Men men, än så länge är det blått som gäller. Och den här gången blev det fan Blått också! Inte blå/grön/nånting.

Ikväll har O sin fotoutställning, ska bli kul att se. Behöver bara en krycka för att ta mig fram nu, framsteg, framsteg. Men kan fortfarande inte jobba förrän tidigast nästa vecka.
Förresten! Idag har jag bott i Oslo i 222 dagar. Jag är fan stolt, jag klarar det här, liksom.

Jösses, tog just bort handduken från håret, det är typ fläckigt blått i olika nyanser... FAN VA COOLT! :D
Nej, nu måste jag fan göra mig iordning.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Jenny

Så där kan man ju inte skriva utan att lägga in en bild! ;-)

2008-04-10 @ 17:59:01
URL: http://jen.blogg.se

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0