Fördelar och nackdelar.

Dagens datum: Torsdag 26 februari 2009
Låt just nu: Sisters of Mercy - "Cry Little Sister"

23.07

En sak jag absolut inte saknar med att vara singel var de ensamma kvällarna och nätterna.
Jag hatar dem.
Jag menar, sist Älsk försökte lämna mig ensam i lägenheten skedde DET HÄR (det resulterade förresten i grymma armmuskler då tre veckor med kryckor inte hindrade min framfart, utan bara saktade ner den lite).
Med min tur och tydligen undermedvetna masochism så lyckas jag säkert åstadkomma något liknande den här gången också. (Jag har faktiskt tänkt tvätta badrummet). 

Att dejta en fotograf är ingen dans på rosor.
  1. Nakenbilder och snygga modeller har jag inga egentliga problem med, jag är väl medveten om att jag "bara" är flickvän och inte modellmaterial.
  2. Att han e sådär lagom översocial och halvkänd kan vara frustrerande när folk ofta bara kommer ihåg mig som "The kilted photographers girlfriend", men man vänjer sig. Dessutom har jag egna vänner som minns vad jag heter (:
  3. Osäker inkomst är nog mer frustrerande för honom än mig, jag är grymt bra på ekonomi.
... men the occasional loneliness... Den hatar jag.

(Min och Älsks blodkapslar)

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Mathias

du är bra du !

Haha, vad hade du tänkt dig för typ av mobil då?

2009-02-27 @ 00:21:49
URL: http://titanvinge.blogg.se/
Ditt namn: Oku

:(

Should have tried to wash out the bathroom also if i had the time :(

should have is an easy way of saying it i know, i had the thought in my head when i was carrying the stuff around and cleaning the kitchen out.

I do love you honey, you are the only one for me and i do miss you so very much

2009-02-27 @ 00:24:27
Ditt namn: Mahlin ♥

blodkapslar?.. :)

2009-03-04 @ 17:23:32
URL: http://mealinn.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0