Uppdatering på Idag. Eller igår.

Jaha, jag blir visst inte ensam hemma inatt.
Jag har istället slagit ett djupt jävla hack i benet och kan inite stödja på den alls. Jag snubblade över bordet..-.-
Händelseförlopp:

Jag Uttryckte min lycka över tråddlöst internet till PG på msn och att jag kan fortsätta prata med honom inne på toaletten när jag Städar. Jag går in dit av någon anledning utan datorn, hoppar in i vardagsrummet och.. Gör ett kvadruppelt slag i golvet. Efter att ha slagit knät i bordet. Huvudet sår jag i soffan, så där hade jag tur i allafall.
Jag kan plötsligt inte andas och börjar undra om jag slagit i lungorna istället för knät (jag tänkte inte klart, nej.) Tårarna börjar forsa och min panik stiger när jag stirrar ner på mina söndetrasade byxor och den stora röda blodfläcken som väller fram.
jag lyckas kravla in i badrummet och helt yr och illamående ringer jag Oskar. Helt otroligt att han fattade vad jag sa, själv minns jag det inte ens.
Han kom hem på tre sekunder. Nåja, det kändes i alla fall så, jag svimmade i badrummet.
Oskar såg livrädd ut och jag tänkte "Varför är han så rädd för?" Först då inser jag att jag sitter på golvet,  fortfarande gråter och hyperventilerar utan möjlighet att formulera ett enda ord.

Nu sitter jagi soffan, dit han nästan fick bära mig, medan han hänger upp min tvätt med kommentaren "Ja, du verkar ha hittat alla dina strumpor i alla fall". (Halva maskinen var Bara strumpor xD)

Nej, nu ska jag gå (hahaha, yeah right) till min hjälte och kolla vår nya köksinredning: Mina strumpor.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Emily

Jag vet vad jag ska ge dig vid nästa tillfälle då man ska överösa varenda en man känner i presenter...^^ KNÄSKYDD!;) Får nog bli armbågsskydd oxå när jag tänker efter;) Eller... Hmm... Eh... Vi nöjer oss med de för tillfället... Eller nej... EN hjälm oxå vore nog på sin plats...^^
Miss ya.
Puss

2008-04-04 @ 14:14:56

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0