Läkarbesök

Torsdag

Var hos läkaren idag, igen.
Visade sig att jag har magkatarr och troligen haft det väldigt länge. Härligt.... Jag vet att jag får skylla mig själv som inte kollat upp det för längesedan.
Jag tog blodprov också (utan att svimma eller spy, woohoo!) för att se om jag är glutenallergiker. Det vore ju förjävla typiskt, liksom.

MEN! Jag hade det bra ändå. Gisela slutade tidigt och mötte mig hos läkaren, sen fikade vi med Ane och snackade rent allmänt om människors dumhet, sex och annat skoj.
Min korsett hade kommit till postkontoret, så jag hämtade upp den innan jag åkte hem.Den passar perfekt!

Nu ska jag ta det lugnt hemma, gossa med råttorna och bara ta hand om mig själv.

Katt

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0