September & förlovning.

23.55

Jag absolut ÄLSKAR september, har alltid gjort. Allt bra händer liksom då. 
Det är som om alla andra månader om året är emot mig, men september... September är underbart.

Igår friade Älsk till mig, med ring och allt. Jag hamnade i en mindre chock och var tvungen att fråga en halvtimme senare om jag flippat helt eller om vi faktiskt just förlovade oss, haha. <3

När jag gick i skolan så var september bäst, jag satt alltid vid fönstret på lektionerna och hade fortfarande energi nog för att orka bry mig om vad läraren sa. (Detta varade oftast inte längre än till oktober, dock)

Den första september 2007 flyttade jag till Oslo, dagen efter det tog jag min första fika med Älsk. 
Den 30 september 2007 blev vi tillsammans.

I september kommer hösten. Jag Älskar hösten. Det finns inget mysigare än att sitta på kafé med vänner och se hur det mörknar ute utanför fönstret innan klockan ens är nio. Det är som att världen lugnar ner sig litegrann. Jag älskar doften av höst (jaja, jag e knäpp) och småkylan som tränger in så man behöver en varmare tröja men fortfarande ingen klumpig vinterjacka. 

Dessutom lyckades jag idag med att bli lvl 100 på Mafia Wars och nå lvl 7 på Ps3an.
Jag hade en urmysig och babblig kväll med Thea idag, med en öl på ett otroligt mysigt fick.
Oskar ringde sin mamma och berättade att vi var förlovade. Jag har oroat mig lite för hennes reaktion men hon blev jätteglad och sa att vi är perfekta för varandra.
"Ni är båda extrema, men på olika sätt. Ni balanserar varandra, vilket gör er perfekta tillsammans"



Nu är jag riktigt lycklig, ska ni veta. Och jag lovar att det kommer vara längre än till oktober. <3

Katt

Kommentarer
Ditt namn: M i c k a

GRATTIS! :D fan vad kul. GrattisGrattisGrattis! <3

2009-09-08 @ 02:25:57
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Natali

Åh, kul att du också läst! Grattis till förlovningen! :)

2009-09-08 @ 12:03:17
URL: http://natalifikas.blogg.se/
Ditt namn: bea

grattis hjärtat, all lycka till er! <3

2009-09-11 @ 07:32:27
Ditt namn: Becca

Grattis till förlovningen =)

2009-09-15 @ 14:28:45
Ditt namn: Malin

Grattir till förlovningen! Vad roligt :)

2009-11-14 @ 15:02:20

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0