"Bang, she said."

Torsdag

Allhelgona
och november närmar sig med stormsteg och jag njuter av varje minut.
Idag ändrade vi oss för ungefär fjärde gången vad vi ska klä ut oss till på Ane's årliga Halloweenfest och om allt går som det ska så blir den här idéen den sista. Imorgon ska jag leta rätt på blå bodypaint till Oku och jag ska försöka hitta en klänning till mig själv (eller försöka sy färdigt den som legat på mitt sybord i några veckor nu.)
Jag ser helt galet fram emot hennes fest!
Okej, det gör jag varje år, men nu ska även Ängel komma över till Oslo och fira med oss, vilket ger mig ett glädjerus till tusen! Grannarna ska också dit för första gången, så vi blir ett gäng personer som gör oss klara tillsammans innan utgång. Massa skoj!

November bjuder på mer än Ane's fest. Vi ska även på sjörövarfest den 14'e och någonstans där emellan får jag Äntligen pensionera våran risiga gamla soffa och ersätta den med en mycket finare och fräschare tresittare med fotölj.
Sedan är det inget datum bestämt, men jag är ganska säker på att det kommer bli en inflyttningsfest någon gång i november också.

Jag trivs när saker händer, det håller mig sysselsatt, får mig att tänka på annat. Och det är precis vad jag behöver just nu.

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Ajse

it's going to be awesome! <33

2009-10-31 @ 03:33:16

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0