Impulsiva frisyrer

Lördag

Det är inte ovanligt att jag agerar impulsivt när jag har tråkigt och nu har jag gjort det igen.
Mitt hår är det jag tröttnar på oftast, jag har alltid gått efter mottot "hår växer" så det finns inte många färger eller frisyrer som jag inte haft. Nu valde jag att göra en undercut, jag rakade av mitt underhår, alltså.
Eller... Jag bad Oku hjälpa mig. Stackaren var mer än lite nervös, så helt jämnt blev det inte, men jag är nöjd.
Han gillar också resultatet, vilket är ett stort plus förstås. <3

Blir ingen bild nu eftersom jag ska rusa iväg till grannen snart, men kanske någon gång nästa vecka.

Ha en kul lördagskväll, folkens, det ska i alla fall jag. (:

Katt

Kommentarer
Ditt namn: K

Du jag tyckte det lät som en jäkligt skönt helg! Bara kunna ta det lugnt som det kommer! =D Längtar tills jag får en sådan =) Men kul har jag såklart.



Åh, blir riktigt nyfis på hårbilden! Jag får hålla utkik =P Vad brukar det bli då du syr då?

2009-11-21 @ 22:46:08
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Ditt namn: simone

Vad coolt! :D Det vill jag se :D

2009-11-22 @ 22:38:39
URL: http://fattybom.blogg.se/
Ditt namn: K

Aha, vad kul! =D Önskar jag hade någon kreativ hobby, har iof försökt ta upp mitt målande igen =) Hade du en bra helg allt som allt? =)

2009-11-22 @ 22:45:06
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0