Axelväska

Den här väskan av resultatet av ännu en sömnlös natt och personligen tycker jag att jag helt klart kunnat göra mycket bättre och mycket sämre. Ett snabbarbete, helt enkelt.

Jag hade inga mönster (hej, jag är lat och slarvig) utan bestämde mig bara för storlek och mätte sedan upp det på tyget och klippte lite hursom, men det blev ungefär som jag tänkt mig.
Själva axelremmen ser småskum ut för att jag inte orkade stryka och platta den, men vem bryr sig? Bara jag som kommer använda den ändå.


(klicka på bilderna för att göra dem större...)

I min temporära sinnesförvirring fick jag också för mig att en rosett (!) skulle se bra ut på varsin sida, så de syddes dit för hand. Jag verkar ha en viss förkärlek till smådetaljer klockan fyra på morgonen...

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Va söt ^^

coolt, tyg..Eller..har du ritatr på det där..ser typ ut som klädkrita,..eller vad det nu kallas =P

2009-11-12 @ 00:26:54
URL: http://dhevil.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0