Insomnia

Dagens datum: 24 mars 2009
Låt just nu: 250kg kärlek - "Hellre en rund hund än en platt katt"

16.34

Gaaaawd, jag måste uppdatera min bloggdesign -.-  Aja, det kommer väl energi till det också så småningom.

Jag undrar förresten ifall någon kan definiera ordet "sova" för mig, för jag verkar göra det helt fel
.  Det fungerar liksom inte för mig, jag bara ligger där och fascineras över hur trött jag kan vara och ändå ligga sömnlös.

 Jag gav upp till slut och läste färdigt Twilight, började på  New Moon, sydde färdigt detaljerna på mina byxor (Min lärare kommer få en chock, haha)  och satte mig och nostalgi-spelade på ps2an. 
Måste till slut ha slocknat runt nio, för jag vaknade av att Oku satte sig på golvet vid soffan strax efter tio och undrade oroligt ifall jag var sur på honom eftersom jag inte sov i sängen.
Nu hade jag faktiskt informerat honom runt fem om att jag inte kunde sova och tänker stiga upp, men som jag nämnt förr, vi kan ha hur långa konversationer som helst när han sover, han minns bara ingenting efteråt.


Imorgon drar Oku till Finland och jag blir ensam i några dagar. Jaha, liksom.
Vad ska jag hitta på då? 
....Och vad fan ska jag äta?!

Kanske får låsa in honom i köket tills han har lagat tillräckligt med mat för att jag ska överleva, jag menar, som min pojkvän så borde det vara hans ansvar.



Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0