06.04

Godmorgon, typ.

Det blev ingen sömn för mig inatt, men ni borde veta bättre än att bli förvånade vid det här laget.
Fick för mig att ändra blogg-bannern lite, så säg gärna vad ni tycker. Det här är "beta-versionen" så att säga. (Om ni inte ser någon förändring så tryck på F5)
Än går allt i samma stil och färger, men med lite inspiration så kommer det nog också fixas till så småningom (:

Lilla Grå föll förresten ner i mitt glas med chokladmjölk igår kväll och såg helt förtvivlad ut när jag fiskat upp henne därifrån. (De har blivit så stora nu att jag e förvånad hur hon fick plats i glaset alls, egentligen)
Jag svär på att jag hörde Annabelle gapskratta i buren där hon satt i matskålen och stirrade på sin halvdränkta rått-syster.




Hoppas ni har en lika härlig morgon som mig, men schysst musik i lurarna och gosiga råttor som troligen ger dig mer uppmärksamhet än du förtjänar. <3

Vi syns på stan

Kommentarer
Ditt namn: M i c k a

Nej stackars lilla grå :D men jag skulle nog skratta tills jag kissade på mig om det var nån av mina bröder som gjorde det ;D thihi

2009-04-21 @ 10:02:04
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Madeleine

tack för gratulationerna.. Fast jag inte firar hahaha.. Så blir jag tvungen.. Har en syster dotter som firar ALLAS födelsedagar. "Fyllar man år ska man faktiskt ha tårta och grattis!" säger hon :P så blir illa tvungen att ha en liten fika..

2009-04-21 @ 13:55:15
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Ditt namn: Mathias

Hahaha, värst va söta rätter du har x'D

- Självklart!

2009-04-21 @ 17:26:21
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0