Stabilt nu.

Livet rullar på, helt enkelt.
Mitt liv består för tillfället av Koffein, nikotin, skola och Sex. Något jag anser fungerar rätt så bra.
Har upptäckt vissa svårigheter med min svenska stavning numera, då jag måste tänka lite extra för att inte skriva på norska eller engelska, men sånt får man ta.

Imorgon börjar en ny vecka och på tisdag är det min och älsks Ettårsdag.
Jag fungerar kanske inte som jag ska, men det här skrämmer mig faktiskt något rejält.
Jag menar... Allt går ju så jävla bra. Av vana så vet jag att det alltid går käpprätt neråt så småningom.
Desto bättre lycka, desto värre fall.
Fan.

Och vad i helvete ger man till någon som redan har Allt?




Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Du ger honom dig, din kärlek ;D

2008-09-29 @ 15:54:58
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0