Det blir kallt nu..

Dagens datum: Tisdag 21 oktober 2008
Låt just nu: Vaya Con Dios - Just a friend of mine


Vad är ett bättre tecken på att vintern kommer med stormsteg annat än att jag blir sjuk som fan?  Självklart är den perfekta kombinationen; Sjukdom, ùberstress i skolan innan jullovet, mycket som måste göras och införskaffas och total pengabrist.
Helparty, liksom!
Tacka fan för att jag e så sjukt grym på ekonomi (Fråga mig inte hur, jag är en matematik-nörd, helt enkelt.)
Det enda som är mitt stora problem är hur jag ska få råd till en vinterjacka. Såna e inte lika lätta att sticka (Som min nya egengjorda halsduk och mina benvärmare) och jag har inte råd med tyg nog för att sy en. Tjocktröjor ftw!
Jävla typiskt att det här landet ska bli så satans kallt -.-

Ser fram emot när jag äntligen får julferie (Läs: jullov) och kan åka hem till mamma och bara ta det lugnt. Har inte varit i sverige sen början på juli O.o

Nej, nu ska jag lägga mig i soffan med en ps3-kontroll i handen och agera sjukling så Älsk får ta hand om mig. Trots allt så var det han som smittade mig till att  börja med :P

Vi ses på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0