Random babbel.

Så jag har inte skrivit på ett tag, helt enkelt för att jag inte orkat. Och dum som jag är har jag ju fått för mig att jag inte vill skriva när jag mår dåligt.
Men nu skiter jag i det helt enkelt.

Vandrade runt på webben och läste som vanligt de nu Sjutton bloggar jag bevakar och, helt plötsligt, snubblar jag över en länk till min egen blogg! Tänk att så små saker kan göra mig så lycklig.
Cicci ( http://chas.bloggagratis.se/ )som tidigare gick i min klass hade länkat mig som en av de bloggar hon läser, dessutom tycker hon att jag skriver bra ^^
Ja, små saker gör mig jävligt lycklig.


Varr ju som sagt i småland torsdag till söndag och det var åratal sedan ajg skrattat så mycket. Vaknade varje morgon med träningsvärk i magen efter allt skrattande. Hade jag stannat i en vecka hade jag säkert fått magrutor xD
Nåja, bilder kommer nog upp senare, när jag får tag i kortläsaren som Oskar ständigt smugglar ner i sin skolväska när jag inte ser. Så håll er uppdaterade på min Bilddagbok, helt enkelt.

Men nu e jag tillbaka till Oslo och min vardag. Jag jobbar på som vanligt och väntar på att Livet ska ta fart. Fast...
Nu har jag ju äntligen mitt PS3 i alla fall, så mitt meningslösa levlande känns inte så trist ändå. <3

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Fan vad underbart o vakna med träningsvärk när man vet att den kommer från något gott :)

har du semester något i sommar? Uh, vi pratar alldeles för lite..

2008-05-28 @ 14:46:19
URL: http://tirkk0nen.blogg.se
Ditt namn: kattfan

Ja, vi pratar alldeles för lite. Jag hari ngen bestämd semester, ska försöka få ledigt i augusti nån gång och åka utomlands, vore lite härligt. Annars inga planer. Du då? :)

2008-05-28 @ 17:46:56

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0