..Men imorgon, då jävlar.

Dagens Datum: Måndag 8 december 2008
Låt just nu: Takida - "Curly Sue"

18.07


Lyckades inte sova alls inatt, så imorse klev jag upp illamående som fan och gav upp tanken om att lyckas ta mig till skolan.
Runt tolv släppte det äntligen, även menskramperna tog en paus, så jag satte mig framför symaskinen i hopp om att åstadkomma något som ser mer ut som en klänning än massa konstigt klippta tygbitar.
Det gick inte så bra.
Älsk kliver in genom dörren och säger att mitt paket har kommit tlll postkontoret. Woohoo!
Snabbt som attan slänger jag på kläder och smink (Jag måste ju se någorlunda mänsklig ut ialla fall) och rusar ut genom dörren.
Vägen är glashal och jag snubblar några gånger på väg till trikken(läs: spårvagnen). Dock var det inte förrän jag var på väg hem igen som jag upptäcker att jag tappat min mobil. PANIK!
Älsk kollar sin telefon, ser ett missat samtal från min  och ringer snabbt upp. Det visar sig att två tjejer hittat den och sedan ringt halva min telefon-lista i jakt på att få tag på mig.
I Norge finns snälla människor, famejfan.


Men nu sitter jag här hemma, "ciggen" är på laddning och klänningen börjar se ut som en faktisk klänning.
Det går bra nu.
______________________________________

18.18

Kollade igenom samtalslistan och såg vilka personer tjejerna ringt. Hälften var till folk i Sverige. Grattis liksom. Fick ringa upp brorsan som berättade att han inte fattat ett ord av vad tjejerna sagt, något dem helt struntat i. "Men är ni dumma eller? JAG KAN INTE NORSKA!!"
Hihihi. Humor.

Mår bajs över att jag inte kom iväg till skolan idag heller.
Men imorgon, då jävlar!

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: silly

haha men den e ugly ;P. Hahah njaa. aso ja tkr om & sova, de e så sköönt :P

2008-12-08 @ 18:35:05
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Ditt namn: Micka

tack, ska testa det igen och se om jag lyckas klura ut det denna gång, det gick inte sist, men tack raring (:

2008-12-08 @ 20:54:31
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Dhevil

Haha njae..

Jag är lite seg =P



Inte läst på massa länge..

hade nästan glömt bort..

Men nu när du pratade om det så blev jag gryymt sugen..

Mörk choklad och qx ftw!



( Det va så jag satt och läste föörut =P

Och garvade som faan..Folk trodde att jag va galen..)

2008-12-09 @ 17:36:22

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0