I spy with my little eye..

image23

Jag älskar att läsa andras bloggar. Kanske är det för att mitt liv känns så enformigt och långt bort från andras liv, de som jag brukade stå nära. Genom bloggarna får jag åtminstone en inblick hos de som brukade vara mina vänner och vet att de är okej.
Som det är nu så bevakar jag för tillfället femton olika bloggar, fast en är Marcus Birro´s.

Jag sitter dagligen framför datorn och funderar på att skriva, men så slår det mig... Vem läser egentligen det här?
Finns det någon som finner mina enformiga dagar och triviala tankar ens en gnutta intressant?

Så jag skriver sällan, för vad är poängen? Nu skriver jag mest för mig själv. Det som jag önskar att jag kunde säga till er, vad jag önskar att ni någon gång läser och på något sätt, om så bara en sekund, ägnar en tanke åt.
Hah, det låter ju lagom egocentriskt sådär, så vi slutar nu, för dagen.
Det är dags att göra sig i ordning för jobbet snart ändå.


Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Jag läser :) Men det visste du nog redan :P

2008-04-20 @ 14:05:39
URL: http://tirkk0nen.blogg
Ditt namn: HunnA

Jag brukar faktiskt läsa din blogg din fis :P.

2008-04-20 @ 17:18:48
URL: http://hunna.blogg.se
Ditt namn: Emily

Jag kollar varje dag om det e nått nytt i din blogg eller på bilddagboken...:(

2008-04-20 @ 21:29:36
Ditt namn: Undertecknad

Men oj... Helt ärligt så hade jag ingen aning om det. förutom kanske Sara då. :P

2008-04-21 @ 00:02:10

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0