Ensam hemma.

Sitter hemma. Har varit duktig och lyckades flörta till mig en tvätt-tid. "Först till kvarn" suger (jag har försökt få en tid sedan åtta imorse). Är ensam hemma och som det ser ut nu lär jag vara det hela natten. Det blir första gången sedan jag och O flyttade ihop, så det känns rätt trist.

Har slösat lite väl mycket pengar på sistone, vilket inte passar så bra ihop med månadens lön där hälften ska gå till räkningar. Det är fan inte lätt att spara pengar man tidigare bara drömde om. Bara det faktum att jag KAN köpa två tröjor om jag vill, istället för att välja en och sedan leva snålt resten av månaden, är helkonstig. O.o
Hittade i alla fall en Underbar "Ghost in the Shell"-väska inne på NeoTokyo som O blev massa avundsjuk på, bara för att jag såg den först :P Och jag VET att jag har för många väskor redan, men den är helt perfekt! Perfekt storlek, bekvämt och lagom långt axelband och min dator får plats. Den har massa fickor, och det är ju massa kärlek bara det<3
Sedan har jag överträffat mig själv och även köpt två klänningar, så nu får fanemig sommaren dyka upp!

På tal om det.... Ett ord till om hur fint väder det är i Sverige så spyr jag på er. Ja, jag e avundsjuk som FAN! Här har det konstant regnat i flera dagar. -.- Det är inte snö i alla fall, och det är ju alltid nåt.

Nej, nu ska jag hänga tvätten, kanske vara lite produktiv och städa badrummet också. Sova kan jag inte göra än.
image22
Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Jenny

Fint väder i Sverige? *tittar ut på det kompakta lager dimma som finns utanför fönstret* Hm...

2008-04-04 @ 08:13:40
URL: http://jen.blogg.se

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0