helt slut...

Idag fick vi en order på 100 big mac, 100 QP, 100 cheeseburgare och 100 mcChicken. Allt detta skulle tre personer klara av på två timmar medan vi samtidigt skulle göra burgarna som folk beställde i kassan. Självklart var jag en av dem tre.
På direkten blev jag idiotförklarad och får höra att "Du får stå vid grillen, vi måsteh ha någon som kan räkna vid packningen." Så jag stod vid grillen, men eftersom de satt en komplett idiot som räknare så fick jag göra det också ändå.
"Cecilie, vad är 34+12?" PUCKO!

Jag brände mig rätt rejält på handleden också när jag skulle dra bort överblivet flott från stekbordet, det skvätte över min hand och ser det ut som att jag försökt ta livet av mig genom att gnugga en smörkniv mot handleden i tre timmar. Ja, om man bortser från blåsorna alltså.

image6

När jag äntligen kommer hem är jag helt slut och kan knappt stå på benen, men då är ingen hemma och jag hade förstås inga nycklar. Så jag sätter mig helt enkelt utanför dörren.
Så småningom kom Mike hem och jag satte mig framför datorn. Tjurig och trött känner jag mig inte alls pigg på att vara trevlig mot någon mer, men självklart logga Oskar in. och självklart är jag kort och tjurig mot honom också..

Imorgon ska allt packas, jag ska säga fuck off and die till både Kulten och Mike innan jag kliver ut från det här skitstället för sista gången. Pfffts.
Jag har inget mer med dem att göra, tacka fan för det.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0