Preparations

18.51

Biljetten är bokad, fanns inga tidiga biljetter kvar, så vi klampar in på Sthlm C lite efter 22.00 imorgon.
Packning pågår för fullt, vi har alldeles för mycket grejer.
Eftersom det blev en väldigt impulsiv resa så kommer jag få smussla med mig råttorna också. Lustigt nog är hundar och katter tillåtna, men råttor är tveksamma för att de är "gnagare". 
Nåja, vi får se, i värsta fall så liftar jag fanemig.

Älskling står i köket och gör tacos, sötnos.

Min största fråga nu är egentligen:  Svenskt eller norskt telefonkort?

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Åh, va härligt!!

Hör av dig..

Så kan du komma hem till mig och hälsa på =D

Och träffa Micke ^^



Jag kan bjuda på ngt gott =)



Jag jobbar endel..Men det ska allt gå att klämma in tycker jag!!



Komiskomsa till mig!!!!!



Ps!

Svenskt kort ;P

Om du inte skaffar två mobiler =P

2009-05-07 @ 19:43:08
URL: http://dhevil.blogg.se/
Ditt namn: bea

hurlänge blir du i sthlmet fina?

2009-05-07 @ 22:03:27
Ditt namn: Dhevil

Jaa, men konstigt då?

Du bor i Norge, man kan inte se dig så ofta =P

2009-05-07 @ 22:41:57
URL: http://dhevil.blogg.se/
Ditt namn: Sara

En liten håla som heter Stord på västkusten.. Jorå, jag har ju kompisar här men inga som är riktigt nära liksom. Okej, jo det där med hemlängtan är jobbigt :)

2009-05-07 @ 23:13:32
URL: http://saramattsson.blogspot.com

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0