Veterinärbesök 2.

14.02

Klev in till veterinären vid tio-tiden och efter ännu en dyr undersökning (Mina älsklingar är värda varje krona, jag har det bara lite småfattigt just nu) så visar det sig att ögondropparna inte hjälpt ett dugg. Istället har blödningsområdet blivit större.
De undersökte Lilla Grå också, eftersom de är syskon, och det visade sig att hon har samma sak.
Troligen så är det en genetisk defekt som inte går att göra så mycket åt och risken finns att de så småningom blir blinda.
Mina fina stackars råttor...

Efteråt gick jag och Älsk till ett kafé och fick i oss lite frukost, jag fick dela min med råttorna som trots obehagliga undersökningar var på glatt humör, energiska och gosiga till tusen.

Ikväll väntar middag hos Älsks föräldrar (wooo, mat!) och tv-spel, i vanlig ordning.
Fast jag borde verkligen städa.....

Katt

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0