Glad överraskning

Spenderade hela gårdagen med Galadriel på marknad, käkade onyttigt, njöt av en öl och tittade på människor som passerade. Följde sedan med hem till henne, drack gin och kollade på L-word. 
Får ett samtal av Älsk som sa att jag inte behövde komma hem. Jaha, tänkte jag och somnade på Galadriels soffa.

Spenderade även hela idag med henne, solade på hennes tak (21 grader i skuggan) och gick ut med hundarna.
Åker hem, missar båda bussar och det blev ett jävla väntande.
Men när jag öppnar dörren till lägenheten blir jag stående med öppen haka. Skorna står på rad, mattan är ren och golvet dammsugat. Försiktigt smyger jag mig in i köket, badrummet och sovrummet, allting lika rent. 
Till slut hittar jag en väldigt sliten Älsk i vardagsrummet (också otroligt rent).
Vilken underbar överraskning!  <3

Det blev massa kramar och pussar och gos (jag fattar inte hur han lyckades med allt på bara 24 timmar!) innan vi nu parkerat oss i soffan. Jag sitter med en varm choklad i  handen och en sovande Älsk bredvid mig. <3

Såhär bra vill jag må oftare.

Katt

Kommentarer
Ditt namn: M i c k a

sicken karl du har :D fusk!

haha hur har du fått honom så? ;D

2009-06-15 @ 11:51:52
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0