The center of attention

Dagens datum: Lördag 31 januari 2009
Låt just nu: Fort Minor - "Kenji"

14.52

Nu kanske ni tycker jag är lite mer rubbad än vanligt, men jag tycker inte det finns något mer skrämmande än att bli påtvingad att vara "The Center of Attention".
Jag blir nervös och blyg och stressad som bara den, vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv.
Så det är med viss tveksamhet jag gör mig klar för ikväll...

I vanlig ordning så har jag absolut ingenting att ha på mig, så jag kan lika gärna gå naken.
I vilket fall så kommer all uppmärksamhet vara på mig, så det borde nog inte spela någon roll.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

JAG HAR LITTLE BIG PLANET NU!!!!

2009-02-01 @ 14:14:30
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Gathor

hehe awesome page!

köttätandeväxt går o beställa från nätet.

Hittade min på plantagen, efter att varit på 4-5 st vanliga blombutiker ^^

2009-02-02 @ 05:01:54
URL: http://gathor.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0