...Med ett leende på läpparna.

Dagens datum: Onsdag 14 januari 2009
Låt just nu: Insanse Clown Posse - "Behind the Paint"

23.30

Har inte mått så bra de senaste dagarna, har känt mig låg, helt enkelt.
Men med ett leende på läpparna kommer man långt, det är ändå bara temporärt, som vanligt. Varför ska jag då oroa någon annan?  Ni behöver inget veta. :)  vi lever i en smiley-värld...

Troligen kommer resten av veckan ägnas åt skolarbete, i alla fall så borde det.
Ibland är det inte roligt att känna sig själv, för nu blir jag bara sur för att jag kommer skjuta upp allt till sista sekunden redan innan jag gjort det.

Vilket också påminner mig om att jag borde sova.... Poo.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Madeleine

jag vet hur du känner dig.. Dom senaste dagarna har bara varit skit.. Men .. med ett leende på läpparna så stänger man ut alla frågor och skit från medmänniskorna :) hehe

2009-01-17 @ 14:36:08
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Ditt namn: Mathias

<3

2009-01-23 @ 02:46:20
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0