Det här händer fan inte..

Dagens datum: Onsdag 21 januari 2009
Låt just nu: Disturbed - "Down with the Sickness"

12.12

Helt jävla otroligt. Jag har gått och blivit sjuk... Igen.
HELVETE!
Jag har fan inte tid för det här. Jag har varit sjuk i stort sett hela hösten och vintern, om jag inte är sjuk så kan jag inte sova. Blah.

12.20

Nej, mycket att göra, så det blir att knarka Repsils och Alvedon som en tok. 
Idag ska jag rita ungefär tio kostymdesigner och beskriva dem i detalj, tyger, mått och allt vad det är.
Imorgon är det genomgång och sedan ska jag stanna på skolan hela kvällen för att sy färdigt mina byxor.

Visstfan, måste köpa röd sytråd också..-.-

På Fredag har vi blivit utmanade att sy ett par byxor var på sex timmar. Enkelt egentligen, om man skiter i att göra fickor och kommer på ett snabbare sätt att sy blixtlås. Nej, det som alltid tar längst tid för mig är att göra mönsterhelvetet och klippa ut den. Lätt, men väldigt tidskrävande.

Blah.

Kommentarer
Ditt namn: Cicci

Cissi! du måste visa allt du syr sen vill se :) fota o lägg upp på bloggen då :)

Krams

2009-01-21 @ 15:29:08
URL: http://www.metrobloggen.se/chas
Ditt namn: Micka

du måste lägga in bild på byxorna sen :D jag vill se!

btw, så har jag läst att man har sämre imunförsvar när man inte sover, kanske därför du blir sjuk?

är allt bra annars? :D spelat nåt kul?

2009-01-21 @ 15:47:18
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Madeleine

hehe, gumman då :P sjuk igen.. Låter nästan som mig fast jag blir inte sjuk. .. Ständigt illamående och yrsel istället HAHA..



Håller med dom ovanför.. Lägg in bilder sen på det du syr :) vore kul att se om du har någon talang ;)



spelar du aldrig Guitar hero :S



Kramar från lilla familjen <3

2009-01-21 @ 22:25:37
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Ditt namn: Sara

Men lilla vän, du kan ju inte gå runt o vara sjuk helatiden.. Kolla upp detdär.

2009-01-25 @ 19:40:04
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0