Bara för Dig, Micka.

Dagens Datum - Söndag 4 Januari 2009
Låt just nu - Korn - Coming Undone

05.02

Pga klagomål så kommer här en uppdatering, och ja, vi kan väl fastställa direkt att jag varit vaken hela natten... igen.

Åkte hem till Norge idag (Läs: Igår). Flög, lämnade väskorna i hallen och drog ut på stan för att hämta ut mina nya glasögon.
Rätt tjocka bågar, men det klär mig, Sådär lagom nördigt, liksom.
Ett Anant plus är att jag ser ordentligt igen för första gången på över två år (Då jag i fyllan och villan trampade sönder mina gamla brillor)

Sedan bar det iväg till lägenheten för att hämta högen med försenade och sista minuten-räkningar, ett tydligt tecken på att min semester var över.
När jag kommer tillbaka till hushållet jag för tillfället bor i så upptäcker jag att, nääää, JAg ska inte alls få betala räkningar, internetbanken Strejkar. Det var ju trevligt. Riktigt Jävla Treeeeeeeevligt......

På måndag (Imorgon?) börjar skolan och allt blir som vanligt igen. Ska äntligen få lära mig sy byxor, Wooo!
Nämen, ni får ha det så bra, säg gärna vad ni tycker om mina nya glajjor, för som alltid....


Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Dom passar dig riktigt bra :)

Skulle också behöva nya, men det är sååå tråkigt att prova :P

2009-01-04 @ 14:04:31
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/
Ditt namn: Micka

De där brillorna satt inte helt fel du (: snyggt.

2009-01-04 @ 14:37:57
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Madeleine

Men oj så fin man kan bli (:

Tycker dom passar dig skit bra gumman!

Looking goooooood ;)

2009-01-08 @ 12:39:37
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0