Rawr

Dagens datum: tisdag 25 november 2008
Låt just nu: Limp Bizkit - "Almost over"


Så, jag är fanemig bäst idag.  Gigantisk jävla nål, jag svär, typ en meter i omkrets! Men jag var helcool, skrek inte, grät inte, mordhotade ingen och svimmade inte. WOO!
(Jag har rätt att överdriva, jag hatar nålar... Dock har jag gjort just ovanstående ting mot stackars ovetande sjuksköterskor tidigare.)
Att hon sedan råkade trycka nålen för långt in när hon skulle byta tub så var jag också helcool.
"Eh, jag tror du träffar en nerv eller nåt med nålen"
"Nej då, det gör jag ju in.. Ojdå."

Efter denna horrorupplevelse lugnade jag mina nerver med en kaffe Mocca och Ane´s sällskap. Hon ska iväg under början på december så jag får hennes extranyckel till lägenheten ifall jag behöver en semester från Älsks föräldrar. Mycket uppskattat, yeash yeash.

Imorgon är det röntgen som gäller. Fan va jag känner mig gammal.

Vi syns på stan. Eller sjukan.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

Har du gaddat dig? :D

2008-11-25 @ 23:03:11
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Becca

hur stavas det då?

2008-11-26 @ 20:20:53

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0