Boom Baby

Dagens datum: Tisdag 4 november 2008
Låt just nu: Crossfade - "Colors"

Äntligen är jag igång igen, även om min energi inte riktigt räcker till. Full skoldag där jag står som ett frågetecken, en hel vecka efter som jag är. Minst två kg läxor också, vilket är en del, eftersom papper inte väger mycket >.<

Eftersom jag för tillfället är totalt utan pengar tills jag får studielånet så promenerade jag iväg och köpte hårfärg för mina lunchpengar. Det finns bara en butik i Oslo som säljer min färg och jag kliver in med pengarna i hand.
Tio minuter senare kommer jag ut med färgen och en gratis hårklippningstid nästa onsdag. HELKUL! :D

Men snart snart snart kommer mina pengar och då är det dags att sluta snusa och istället göra en piercing jag drömt om i åratal. Nog för att jag svimmar av nålar, men att ge upp mitt snusande kommer bli det svåraste jag någonsin gjort. Jag älskar det, helt enkelt, och har gjort så i väldigt många år nu.
Vi får se, helt enkelt. Med elelr utan snusdosa så kommer jag alltid vara Kattjävel.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

En smiley? Eftersom du måste sluta snusa tänkte jag =P

2008-11-04 @ 22:19:07
Ditt namn: kattfanskap

Nej, en medusa :P

Gillar inte smileys :P Och för att en medusa ska läka ordentligt så måste jag sluta snusa, iallafall för några veckor. Jag kommer dööööööö -.-

2008-11-05 @ 01:44:26
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0