When I´m home...

Den 24e ska jag sätta mig på bussen till Stockholm, jag ska åka Hem. Inte permanent förstås, men för att hjälpa mamma flytta.
Det är lustigt hur jag aldrig slutar kalla det "hemma", det går liksom inte. Spelar ingen roll att jag har egen lägenhet här, ett jobb och ett liv. Det är ändå "hemma" hos mamma. Kanske det ändras nu när hon flyttar igen.

Planen, eller snarare allt jag vill göra under tiden jag är där, är följande:

Hjälpa mamma med flytten och umgås med familjen.
(Det är ett måste eftersom det är varför jag åker från första början. Dessutom saknar jag mina syskonbarn sjukt mycket)

Middag med PG och hans vänner den 27:e
(Ett löfte jag tänker hålla som jag gav över två månader sedan)

Några öl och kanske bowling med Molle (För att jag saknar honom, för att han är min Molle och för att det är För Evigt)

Träffa Pixi, se hennes lägenhet och bara chilla (För att jag vill, helt enkelt.)

Det är så det är planerat just nu, hur jag ska få ihop det vete faan, men jag hoppas att det går.

Vi syns på Stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Yeeeeeeeay Du vill träffa mig =D

2008-06-05 @ 01:22:21

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0