Jag ljuger.

Kvällens väder passar mig perfekt. det blåser som fan och av den supervarma solen ser man bara lite skimmer bakom de mörka molnen. Äntligen kommer det att regna igen, fan vad jag har saknat det.

Idag har varit en dag som man egentligen inte skulle gått upp. Ljudkortet gick sönder när älsk tappade min dator i golvet och jag har känt mig sjukt deprimerad hela dagen.
Funderat mycket på mina senaste val och vet att jag skapat ett stort framtida problem, ett med stor risk för misslyckande, men... Jag behöver det, jag förtjänar det och det är värt allt just nu.
Jag ljuger. Jag misslyckas jämt, men jag gör det inte med stil. Istället skrattar jag tills jag inte kan skratta mer och då kan jag gråta i dagar.
Jag är inte perfekt, utan precis lika trasig som förut.
Men det klär mig.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Stort framtida problem?



Jag har tatuerat mig =P

KOm på att det kan ge mig problem..Men det SKITER jag i ^^



Pussar till min lilla kissekatt <3

2008-06-10 @ 15:27:52
Ditt namn: Dhevil

Skapat framtida problem?



Jag har tatuerat mig^^

I nacken, vilket nog kan ge mig framtida problem..

Med jobb...

Men, det SKITER jag i =)



Pussar på min lilla kissemiss <3

2008-06-10 @ 15:29:30

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0