Status Quo.

"Hur skulle världen se ut om alla lyckades hela tiden?
Utan såna som mig skulle inte världen gå framåt.
Nej, jag bjuder på det här så att den gråa massan slipper göra mina hjältemodiga misstag.
Men det gäller att fortsätta kampen mot bakåtsträvarna.
Och som vi alla vet; det går inte bromsa sig ur en uppförsbacke!"
-Sally Santeson-

idag är bara en sådan dag. Det känns som en insikt att jag inte har tillräckligt med pengar, ett jobb som jag hatar och som gör mig ordentligt deprimerad, tydligen för dum för att ens komma in på en jävla sminkskola och att allt, allt, som jag försöker mig på går helt åt helvete. Jag misslyckas om och om igen, snubblar på mina egna fötter.
Jag är helt enkelt jävligt trött. Kanske mest på mig själv eftersom jag är roten till mitt egna konstanta misslyckande.

Ja, jag låter deprimerad, jag ÄR deprimerad, ingen idé att förneka det uppenbara.
Men jag fortsätter vänta på min tur, jag har trots allt köat i över åtta år.

image25

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

=(

Jag älskar dig

2008-05-01 @ 13:45:11
Ditt namn: Kattfan

aaaw... Tack vännen

2008-05-01 @ 21:00:04
URL: http://kattfanskap.blogg.se

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0