syplaner

Tisdag

Huvudvärk hela dagen, inte helt konstigt kanske när jag bara fick någon timmes sömn måndag-tisdag.
Så det blev en hemma-dag idag, fast helt oproduktiv har jag inte varit.
Blev lite tv-spelande, som jag fick ge upp efter någon timme för att jag trodde mitt huvud skulle sprängas. Det ersattes av att surfa runt på norska hemsidor och hitta information för att Oku ska kunna skaffa körkort (Han hade körkort i Californien, me förnyade det aldrig när han flyttade hit), sedan kollade vi på film och resten av kvällen har jag suttit och försökt få inspiration på de tusentals hemsidor med babykläder.

Kom ju på att det inte är långt kvar till Leah ska döpas och jag kommer sy dop-presenterna till henne själv. Även små bebisar ska väl få se lite originella ut, haha.
Nu äntligen hittade jag något som jag tror kommer bli superfint, så det blir att dra till tygaffären imorgon, woohoo! Jag älskar att gå runt bland alla tyger och trådar, kan spendera flera timmar där om jag inte har någon med mig.

Det är otroligt hur tiden kan gå så otroligt långsamt och galet snabbt på samma gång.

Katt

Kommentarer
Ditt namn: simone

Hej gooing, hur är det med huvudet?

2010-01-13 @ 20:44:02
URL: http://fattybom.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0