Hej sömnproblem.

Tisdag

Hej, sömnproblem. Dig har jag inte saknat, men ändå står du här och jävlas med mig klockan halv fem på morgonen. Oku ligger i sängen och snarkar, mina ögon gör ont av trötthet, men allt jag kan tänka på är allt jävla pappersarbete jag försökt gömma i en mörk vrå i bakhuvudet.
Det gick ju jävligt bra... Nej.
Mensvärk har jag också, så det skriker om det.
Nåja, vad är väl en god natts sömn...

Ändå är jag nog effektivast när jag mår såhär uselt. Jag blir enkelt jävligt desperat om att få all skit ur världen.
Fixa nummer till Lånekassan - Check!
Fixa nummer till vad det nu är jag måste ringa för att få psykolog - Check!
Mejla min handledare - Check!
Memorera nästa läkartid - Check!
Kontakta tandläkare - ...Suck.

Att vara vuxen är otroligt överskattat.

Katt

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0