Nervös

Söndag

Sitter här med blå färg i håret och nya gardiner i fönstret. Produktivare än så har nog inte dagen varit.
Eller jo, jag har suttit och varit nervös också, om det räknas som sysselsättning...

Första dagen på jobbet imorgon och dessutom med Green Day, av alla band. Gilla deras äldre musik bättre, men när jag ändå ska jobba med dem så blir det nog att se konserten också, jag får ju ändå göra det gratis.
Nu hoppas jag bara att jag inte gör bort mig helt, blir alltid helt skakig första dagen på ett nytt jobb.

Nej, nu ska färgen ur håret och sedan blir det att försöka sova ( Läs: Ligga och stirra i taket och tänka ut varenda scenario på saker som kan gå fel imorgon).

Vi hörs!

Katt

Kommentarer
Ditt namn: M i c k a

lycka till på jobbe sweet :D

2009-10-12 @ 07:34:12
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0