Party och konsert!

Onsdag

Klockan har passerat midnatt och min feber har äntligen lagt sig någorlunda så att jag orkar uppdatera. 
Precis som jag sa så var Ane's årliga party i lördags och som vanligt ligger man i sängen hela nästa dag och undrar vilka hemska små monster som bor i ditt huvud och slår dig med kastruller och andra obehagliga saker som förekommer under de hemskaste bakfyllorna någonsin. :P
Lyckades inte få upp Oku ur sängen förrän vid sju-tiden, då jag (Jag! The shocker, liksom.) gjorde pannkakor åt oss till frukost/lunch/middag, haha.


Jag var en "catburglar" (inbrottstjuv) som tog namnet bostavligt...


...och Oku föreställde en Nac Mac Feegle. Ni som har läst Terry Pratchett's böcker borde känna till dem väl. ;)
Tog mig nästan en timme för att täcka honom i blå färg, men det var det helt klart värt!



Sedan har vi konserten i Måndags.
Pink's show var helt otrolig, cirkuskonster, action och underbar musik! Fick veta att hon tränade i 8 månader för att lära sig det hon gjorde under konserten.
Något som jag tyckte var skitkul var när hon precis börjat och säger:
" I hope Dave, my Awesome bartender from yesterday at Jekyll's, is here tonight."
Dave är en polare till mig och Oku som vi lärde känna förra året någon gång.
Men i alla fall, Pink var det ja...  Den kvinnan är ju helt underbar! Hon sjunger underbart Live och har skrattar åt sig själv när hon sjunger fel. Energin var underbar hela showen och jag kommer leva på den upplevelsen i flera dagar framöver.

Oh my... Jag säger bara det, om Pink skulle vakna upp en dag och inse att hon vill gifta sig med mig, så är min fästman körd.

Men nu sitter jag här efter allting och har äntligen ingenting nytt inplanerat. Detta betyder förstås att den där förkylningen jag ignorerat och fullkomligt skitit i nu slår till för fulla muggar.
Men det var det värt, helt klart.

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Madeleine

Fick ju hjälp av jonny också hihi:)

Krya på dig gumman & bli frisk fort.. Vill ju ha min stjärna haha!



Många kramar från familjen!

2009-11-11 @ 10:26:36
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Ditt namn: Simone

sV: Jaa, där sa du något, slö-läsande, använder den på kvällen, kan aldrig somna typ, insomnnia :)

2009-11-11 @ 10:59:07
URL: http://fattybom.blogg.se/
Ditt namn: Simone

sV: Halelujah, halv åtta? DET var sent.. jag som tycker 06 är sent ;)



Har du sömntabletter eller något..?

2009-11-11 @ 16:48:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0