Myskväll

Lördag

Fredagen var väldigt upp och ner, men när jag väl fick ordning på alla tankar så lugnade det ned sig. Min underbara (men nästan helt blinda) granne kom över med sin snubbe för att hjälpa mig sätta i dreadsen(ja, bilder kommer imorgon, jag LOVAR!), så vi placerade oss framför "vardagsrums"-spegeln (Den spegeln står egentligen varsomhelst det finns plats, vilket just nu är vardagsrummet) medan killarna fick låna ps3an för en stund.
Vid tio-tiden var vi klara och jag och Oku tog oss lite kvällsmat innan vi parkerade oss i soffan och bara myste till tusen med té och pepparkakor.

Jag ser ut som en jävligt snygg golvmopp.
Oku ser inte längre ut som en orakad hippie.
Jag blev jättestressad när jag insåg att vi inte äger något julpynt alls.
Jag är jäkligt trög som inte insåg det förrän nu.

Inflyttningsfest hos Thea imorgon, Tjipp!

Katt

Kommentarer
Ditt namn: V A N E S S A

ja så svarar jag också, hehe :D

2009-11-28 @ 21:05:33
URL: http://vanessass.blogg.se/
Ditt namn: simone

Hoppas festen gick bra igår :D

2009-11-29 @ 11:12:47
URL: http://fattybom.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0