Wolverine

Köpte "X-men Origins: Wolverine" häromdagen och blev positivt överraskad, helt klart godkänt spel! 

Perfekt för den som vill avreagera sig och som behöver ett spel som inte kräver så galet mycket strategi. Den håller dig inte uttråkad heller. Citaten från serierna och filmerna växlas med humoristiska in-game konversationer. :)  

Sedan har vi troféerna, förstås. Listan gjorde mig så glad att jag höll på hångla upp konsollen. Jag menar, har du spenderat alldeles för lång tid med RE5 bara för att få ihop alla jävla trofée-helveten, tills du kan varenda bana i sömnen, så är Wolverine-listan himmelriket! 
Alla "uppdrag" är möjliga och jag betvivlar starkt att man måste spela mer än högst tre gånger om man är en van gamer.
Dessutom finns det ett och annat påskägg, varav en relaterar till World of Warcraft (; 

Högst rekommenderat spel, och även om karaktäerna kan var kul att känna till, så är det helt okej att spelas av folk som inte är lika hardcore Marvel-fans som mig. (:


 

Katt

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0